donderdag 16 februari 2012

Zalig he

Nou het gaat allemaal weer lekker Tosca neemt weer de tijd voor de voeding en de bijvoeding kan ik, denk ik wel weer afbouwen. Het is nu 12.00 uur en tot nu toe hebben de pups geen bijvoeding gehad, ze hadden er geen trek in. Iedere 2 uur voedt Tosca haar pups en ik probeer er zoveel mogelijk rustig bij te gaan zitten en Tosca te bewegen om rustig te gaan liggen. En Tosca heeft een extra portie vette Griekse yoghurt met honing gehad
Zo te zien heeft alles bij elkaar goed resultaat gehad.
En horen jullie de mooie muziek? The Voices II. Gisteravond samen met mijn vriendin naar de Schouwburg in Hoorn geweest daar traden ze op. Ik kende hun muziek niet, maar het was prachtig, een groot muziekfeest. Ik loop nog na te genieten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten