vrijdag 16 maart 2012

vrijdag 1603012

Hallo lieve mensen,
De belevenissen van vandaag:
Woda: na zijn ochtendhapje een luidkeelse boer. De tijd is nog te kort om hem nog enig fatsoen bij te brengen want zondag gaat hij naar het Haagse.
Yenthe: Poepte in de keuken en dacht: "ik zal het zelf even opruimen". Ik heb haar die lekkernij maar onthouden en de zoveelste keukenrol ter hand genomen.
Benzo: trad de jonge herdershond van de buren onbevangen tegemoet op straat.Ik was even met hem aan de wandel .Ook Benzo is een open hondje en volgt je nauwkeurig op straat.
Ik wilde vanmiddag in mijn klompen stappen die bij de keukendeur staan.Een van de drie kleuters had er een grote plas in gedaan! ( 't is dat nog steeds veel van ze houd!)
Rajko hebben we maar voor vandaag bij  Ellen op de slaapkamer gestationneerd. Dat is rustiger voor hem want hij probeert vele malen per dag met veel herrie de pups te corrigeren die hem van achter de tralies van de bench uitdagend staan te begroeten. Met Ellen ging het vandaag nog niet lekker. De  buikgriep hield haar stevig in  de greep. Morgen beter hopen we maar.
Groetjes mede namens Ellen
Herman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten