donderdag 10 april 2014

Het naderende afscheid

Gisteren en vandaag staan in het teken van afscheid nemen van de pups. De buurtkinderen zijn voor de  laatste keer langs geweest en zij vinden het jammer dat er straks geen puppy's meer zijn.
Gisteren met Nola een retourtje genomen  met de trein van Hoogkarspel naar Enkhuizen, want Nola gaat zaterdag met de trein naar huis. Nola deed het goed, eerst wat piepen en bibberen (geen aandacht aan besteed), even naar buiten kijken en dan op de terugweg in slaap vallen. Ik heb Nola wel het ritje op mijn arm gehad
 Mijn eerste "selfie"
Alle papieren in orde gemaakt en morgen vliegt de eerste pup uit.


1 opmerking:

  1. Och wat is dat weer snel gegaan. Ik heb genoten van je fotoos, filmpjes en verhalen.
    Ik wens de nieuwe baasjes heel veel plezier met hun nieuwe huisgenootje en jullie veel sterkte met het afscheid ;)

    BeantwoordenVerwijderen