maandag 10 maart 2014

10 maart

Gisteren klommen de pups zowat de werpkist uit. Daarom gisteren de werpkist open gezet. Ja dan is er zoveel ruimte dat je als pup een beetje verdwaald en de krant om je behoefde te doen niet haalt of gewoon niet ziet.
Vandaag de wasmachine lekbak gevuld met houten kattenbakkorrels. Nu is het opletten zodra we gaan zien dat een pup zijn behoefte wil gaan doen zetten we de pup op de houtkorrels. De pup leert dan dat hij daar naar toe moet. Kijken of het lukt, de vorige keer is het ook goed gegaan.
De pups groeien nog steeds Kijk hiervoor op mijn website. Afgelopen nacht waren Tosca en haar pups erg in de weer, wat weer een hoop herrie gaf.
Tos wil gewoon lekker met haar pups slapen maar haar pups willen dan ook drinken en laten Tosca dan niet met rust. Vannacht om 2.30 uur er maar uit geweest en een half uur bij gebleven zodat Tosca even rustig ging voeden. Daarna bleef het tot 6.30 uur rustig in huis.
Toen ik vannacht mijn bed uitkwam begonnen de kleintjes tegen mij te blaffen en te grommen, waarschijnlijk van de schrik want  toen ze mijn stem hoorde waren ze ook meteen stil.
Hierbij twee leuke foto's van de pups van twee jaar geleden ongeveer 3 weken oud.
Woda, Yenthe en Benso
Recente foto's, Benso het witte reutje is wit gebleven
 Woda het bruin witte reutje is donkerbruin schimmel geworden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten